srijeda , 10.03.2010.

Humanitarna akcija "KAP PO KAP ZA JEDAN MALI SLAP"


Prije skoro godinu dana nakon „slucaja Antun Zivkovic“ nakon preko 30 godina humanitarnog rada rekao sam DOSTA sto se tice humanitarnog djelovanja u Hrvatskoj te sam se sav predao radu i humanitarnom poslu ovde u Amsterdamu.
No kazao sam osim jedne iznimke a to je sto se tice mojih velikih vjecnih prijatelja obitelji Kostanjevecki s s bloga mala Anja(da li mozda ima nekog tko jos nije cuo za tog malog borca i njezine hrabre roditelje??)
Kad god osjetim potrebu da im pomognem ja cu to uciniti na veliko zadovoljstvo.
I ovih dana ponovo sam osjetio potrebu da pomognem toj obitelji i njiovom malom andelu.
Zato danas ponovo nakon vise od godinu dana pokrecem jednu humanitarnu akciju pod nazivom : „KAP PO KAP ZA JEDAN MALI SLAP“.
No prije toga zelio bi nesto kazati, kazati nesto sto nisam nikada nikome kazao pa cak niti njima.

Mnogi se od vas pitaju pa zasto toliko pomaze tim roditeljima, pa na svjetu ima jos mnogo djece i roditelja kome treba pomoc. Da, istina je. Na svjetu na zalost ima jos mnogo i mnogo djece i roditelja koji trebaju pomoc no koliko na kraju neki zavreduju tu pomoc???
Preko 35 godina bavim se humanitarnim radom i nagledao i naslusao sam se svega i svasta no malo je takvih ljudi poput obitelji Kostanjevecki. Netko je jednom na njihovom blogu napisao: „da vas nema trebalo bi vas izmisliti“. Da upravo tako. Zbog cega su ti ljudi toliko posebni a u biti su sasvim obicni. Njihova posebnost odlikuje se u tome da su prije svega stalno TU, prisutni su stalno i niti jednom nisu pobjegli. U sve svoje probleme ne gledaju samo sebe vec pomazu i drugima.uvjek su spremni uskociti i drugome u pomoc ne gledajuci da i sami imaju dosta svojih problema. Ne odlaze nakon akcije, pa se nakon godinu dana ponovo vracaju trazeci pomoc, pomoc koju zapravo oni ni NE TRAZE.
To su ljudi koji rade, zaraduju, nisu kruha gladni, NE KRADU, uvjek za svakog nadu vremena sto se dobro moze vidjeti na njihovom blogu. Velika odlika je njiovo postenje i iskrenost ali i velika zahvalnost. Sto reci o njima nakon akcije kada smo skupljali za drenazni prsluk. Sakupilo se oko 9 hiljada vise od predvidenog iznosa kojeg smo skupljali. No ti ljudi nisu taj novac zadrzali za sebe (iako im je i vise nego potreban) vec su ga prosljedili jos trima obiteljima s problemima. Da to je velika odlika te obitelji. Iako su ih mnogo puta kao i mene pljuvali, omalovazavali, vrijedali oni su se dizali jos jaci jos snazniji. Jal i zavist kod njih ne postoji.
Da li ti ljudi grjese?? Pa naravno, pa nema svrsenog covjeka. Tko mnogo radi taj i grjesi sto je i ljudski no postoje mnogi ljudi koji im uvjek traze „dlaku u jajetu“ a zapravo su na njih mnogo, mnogo jalni i zavidni. E zato mi je veliki GUST pomagati toj za mene hrabroj obitelji.
Zato danas prvi put PORUCUJEM svima onima pogotovo anonimcima : „nemojte ovde dolaziti provocirati, omalozavati, vrjedati, udarati niske udarce, vec se jednostavno UGLEDAJTE na tu obitelj. Nemojte biti zavidni i jalni jer u sustini nitko vas ne sili da trebate pomoci. Morate biti svjesni da sto vise provocirate, vrjedate i omalovazavte ta obitelj ce se jos jace boriti za svoje djete.
U krajnjem slucaju ne pokrecu Oni akciju vec mi koji im zelimo i kojima nam je GUST pomagati toj obitelji bez obzira na sve, bez obzira na vas, bez obzira na one koji ih nazivaju internet masinom“.

A sad o mojoj akciji „KAP PO KAP ZA JEDAN MALI SLAP“.
Mala princeza Anja uskoro ide na operaciju kuka u Lovran pa su se roditelji male Anje bacili u potragu za kupnjom elektromotornog invalidskog kreveta i ortopedskog madraca (u zadnje vrjeme Anja spava s roditeljima u istom krevetu).
Uz to kupju i nova kolica sa svim potrebnim dodacima te invalidsku stajalicu.
Iznos za sve te stvari iznosi izmedu 30 i 40 hiljada kuna a HZZO pokriva tek jedan mali dio.
Kad sam pitao roditelje kako ce platiti kazali su da osim sto ce jedan dio pokriti HZZO oni imaju jos nesto od proslih akcija a za ostalo ce se vec nekako kao i uvjek snaci.
Ja sam im odmah kazao da od mene i moje Udruge te mog prijatelja Paula u startu mogu racunati na 300 evra a da cu se za ostalo pobrinuti ja, odnosno da cu na svom blogu pokrenutu akciju kako bi se sakupio potrebni iznos.
Zato vas ovim putem osobno zamoljavam bez ikakve prislile da se ukljucite u ovu moju humanitarnu akciju kako bi se maloj Anji nabavio krevet, madrac, stajalica i kolica.
U akciju se mozete ukljuciti na vise nacina:
1. Mozete kopirati ovaj post na svojim blogovima ili fejsovima (otvriti i grupu)
2. Mozete apelirati na sve medije, sponzore i donatore koji mogu pomoc
3. Mozete osobno nac ortopedsku kucu koja im zeli donirati te stvari
Takoder im mozete pomoci ako uplatite koju kunu na anjin ziro racun otvoren u zagrebacko banci za Hrvatsku 2360000 – 1000000013 s pozivom na broj 3113728810 a iz inozemstva br.žiro računa u Zagrebačkoj banci 2360000-1000000013 broj deviznog računa 2435841613 Iban broj: HR323600003226926047 Swift Code: ZABAHR2X Av.Dubrava 43 10040 Zagreb Poslovnica 016407
Jer imajte na umu da vama mozda nece nedostajati par kuna koje ste odvojili od jutarnje kave a roditeljima ce puno znaciti a KAP PO KAP CINI JEDAN MALI SLAP.

O samom tjeku akcije, koliko je sakupljeno, tko se sve od medija, sponzora, donatora, blogera i prijatelja ukljucio pravodobno cu vas obavjestiti na mom blogu a o maloj Anji mozete vise citati na njihovom blogu http://malaanja.blog.hr/

Jos jednom na kraju danasnjeg posta apeliram na sve koji mogu pomoci neka pomognu oni koji ne zele nitko ih ne prisliljava vec ih jedino molim da onda i napuste ovaj blog u miru i tisini bez ruznih provokacija, niskih udaraca, vrjedanja i omalovazavanja.

Sve vas voli i grli Herman Marijo iz hladnog Amsterdama koji vam unaprjed zahvaljuje na suradnji u ovoj akciji




  • 08:00* Komentara (14) * print * link posta