četvrtak , 15.10.2009.

S U R V I V A L Z E R O


Image and video hosting by TinyPic

Mnogi nasi ljudi danas odlaze iz Hrvatske u inostranstvo trazeci i trceci za necim boljim.
Nazalost i ja sam 70 tih godina otisao trbuhom za kruhom u Nizozemsku tocnije u Amsterdam gdje sam upoznao danasnju suprugu, zasnovao obitelj i ostao zivjeti i raditi sve do dan danas.
U Nizozemskoj sam stekao veliki krug ljudi i prijatelja a veliki doprinos tome je dala i moja humanitarna udruga kroz koju sam stvarno stekao mnostvo sto poslovnih a sto privatnih prijatelja.
No sto ja sa svim tim zelim kazati???
Opce je poznata stvar da u zadnje vrijeme i strani ulagaci zaobilaze nasu Hrvatsku u velikom luku no nije tako sve crno kao sto izgleda.
Moj dugogodisnji poslovno privatni prijatelj inace rodeni Nizozemac Paul van die Wielen
i njegova obitelj odlucili su investirati odnosno pokrenuti jedan biznis u Hrvatskoj.
Radi se o Paintball-u ali ne klasicnom vec kao neka vrsta prezivljavanja u sumi u trajanju od 72 sata. No da vam sve malo pojasnim.
Cjelokupan dogadaj i aranzman trajat ce 7 dana.
Prvi dan odlazak iz Amsterdama avionom, dolazak u Zagreb te odlazak autobusom u Donji Kraljevec (Medimurje) te smjestaj. Sljedeca tri dana predvideno je prezivljavanje u sumi uz minimalne uvjete. Peti dan predvideno je zajednicko druzenje i velika festa. Sesti dan turisticki obilazak Medimusrskog kraja. I sedmi dan povratak kucama.
Sve se ponavlja svakih sedam dana po grupama od pedeset ljudi.
Vec sad ima jako veliki broj zainteresirani iz Nizozemske tako da kad sve to krene bit ce popunjeno sve do ljeta iduce godine. Takoder moj prijatelj Paul koji je zamislio kompletan taj program ne zadrzava se samo na Nizozemcima vec za ovakvu vrst turizma zaintersirao je i belgijance i francuze i njemce tako da ce se u dogledno vrijeme kompletan projekt siriti i razvijati.
Zahvaljujuci blogerici eniki i njezinoj obitelji uspjeli smo sve ishoditi tako da sad cekamo samo na registraciju firme, potpis ugovora sa Medimurskom zupanijom i projekt moze krenuti.
Ostalo je sve rjeseno. Od pocetka puta, prijevoz, hrana, smjestaj, turisticki aranzman pa sve do povratka. Naravno posto se sve odvija u Medimurju moj prijatelj Paul odlucio je zaposliti u svim segmentima nase ljude (negdje oko tridesetak) tako da ce eto osim turistickog profita profitirati i nasi ljudi koji zive u Donjem kraljevcu i njegovoj okolici.
Iako nije jos u stopostnoj funkciji sve ovo mozete pogledati i na Internet stranicama http://www.survivalzero.com

Citali ste u mojim proslim javljanjima da sam bio u poslovnom dolasku u Hrvatskoj a oni koji prate i blog male Anje mogli su vidjeti da sam opet u Hrvatskoj bio prije par dana.
Naime ja sam kao neka produzena ruka u Hrvatskoj mom prijatelju Paulu te jedan od buducih partnera u ovom ajmo reci biznisu. Stoga vjerovatno da cu od sad biti na realaciji Nizozemska Hrvatska malo cesce nego inace. No ni ja sve ne mogu sam ovdje u Hrvatskoj stoga se zahvaljujem jos jednom blogerici eniki i njezinoj obitelji na velikom trudu i pomoci, zatim zupanu, dozupanu i svim djelatnicima medimuske zupanije, turistickoj organizaciji medimurske zupanije, odvjetnici Janji i njezinom odvjetickom timu, obitelji male Anje, mom prijatelju Teofiku iz Pule i svim ljudima koji su na bilo koji nacin pomogli, pomazu ili ce pomoci oko ovoga projekta.
Ma samo da projekt krene i zazivi u punom smislu i svi cemo imati koristi od toga.

Do novog javlanja ostavljam vas u predivnim slikama sa subotnje feste u Donjem karljevcu.





  • 22:52* Komentara (45) * print * link posta