četvrtak , 12.03.2009.

Humanitarni izlet u Puli



Kao sto sam i najavio u proslom postu 24.04. stizem u Hrvatsku i ostat cu dva tjedna dakle do 08.05.
Moj dolazak ovaj put nije vezan niti privatno niti poslovno vec eto humanitarnog karaktera.
Naime moja udruga „Hulp en liefde“ iz Amsterdama i Humanitarna udruga „Pomoć i ljubav“ iz Pule zajednicki organizira humanitarni izlet u Puli od 01. do 03. 05. za sve clanove ( roditelje i djecu s poteskocama u razvoju) Humanitarne udruge „Mala Anja“ iz Zagreba.
Osim clanova HU „Mala Anja“ moji gosti na trodevnom izletu biti ce i Aleksandar Pavlovic 80 postotni invalid ( kojemu sam donirao invalidska kolica, kompjutor te mu pomogo u ljecenju u Svicarskoj), Anton Zivkovic 100 postotni invalid i njegova obitelj ( o njemu cu Vam govoriti u mom sljedecm postu), moj veliki prijatelj 80 postotni invalid Ivan Pokupec poznatiji kao bloger dus, njegova draga zarucnica Nina te drage blogerice Mala crna knjizica i Enika s obitelji.
Sve skupa ocekujem negdje oko pedesetak ljudi.

Sto se tice plana i programa predvideno je sljedece:
Petak 01.05. dolazak clanova HU „Mala Anja“ u Pulu u prijepodnevnim satima.
Smjestaj, rucak te popodnevni obilazak i razgledavanje Pule.
Vecer je rezervirana za veliku festu kada cemo proslaviti i moj 60 rodendan.
Subota 02.05. u prijepodnevnim satima odlazak brodom prema Brijunima, voznja brodom po Istarskom priobalju. Rucak na jednom od otoka, kupanje, odmor, obilazak brijunskih otoka.
Povratak za Pulu predvidamo negdje oko 18h.
Nedjelja 03.05. dorucak i rucak zatim jos jedan obilazak Pule (ono sto nismo obisli u Petak) te odlazak clanova HU „Mala Anja“ put Zagreba u vecernjim satima.
Kompletan smjestaj, hranu i sve ostale popratne sadrzaje na ovom trodevnom izletu snosi moja udruga te udruga „Pomoc i ljubav“ iz Pule.

Od danas pa sve do mog dolaska u Hrvatsku (24.04.) na blogu ce te moci saznati sve detalje vezane za humanitarni izlet.
U sklopu humanitarnog izleta radit ce se i velika humanitarna akcija no o tom ce te vise moci procitati vec u mom sljedecem javljanju.

Do tada sve Vas grli cerek i ljubi kiss humanitarac niskozemac koji je poceo odbrojavati dane svog povratka u Hrvatsku.


  • 07:00* Komentara (6) * print * link posta